Ataşehir Belediyesi, Halk Buluşmalarıyla Vatandaşların Taleplerini Dinliyor

Ataşehir Belediyesi, “Söz Sizde, Çözüm Bizde” sloganıyla halk buluşmaları düzenliyor. 10 Şubat Pazartesi günü İnal Aydınoğlu Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilecek olan ve Ataşehir Belediye Başkanı Onursal Adıgüzel’in başkan yardımcıları ve müdürlerle tam kadro yer alacağı ilk etkinlikte, vatandaşlarla bir araya gelinerek daha güzel ve yaşanabilir bir Ataşehir için taleplerin dinlenmesi ve çözüm önerilerinin masaya yatırılması amaçlanıyor.

Ataşehir Belediyesi, vatandaşların görüş ve taleplerini dinleyerek ortak çözümler üretmek amacıyla “Söz Sizde, Çözüm Bizde” sloganıyla randevusuz halk buluşmaları düzenliyor. İlk buluşma, 10 Şubat Pazartesi günü saat 07.00’de İnal Aydınoğlu Kültür Merkezi’nde başlayacak ve saat 12.00’ye kadar sürecek. Ataşehir Belediye Başkanı Onursal Adıgüzel’in, başkan yardımcıları ve ilgili birim müdürleri ile tam kadro yer alacağı halk buluşmalarında vatandaşlarla bir araya gelinip talepler dinlenecek.

Vatandaşların taleplerinin dinleneceği 11 masa kurulacak

Randevusuz halk buluşmalarında birçok farklı konunun ele alınacağı farklı isimlerle 11 masa kurulacak. Vatandaşlarla doğrudan iletişim kurulacak olan bu masalarda taleplere hızlı çözümler üretilmesinin yanı sıra ilçenin gelişimine katkı sunacak fikir ve projeler de dinlenerek, değerlendirilmek üzere kayıt altına alınacak.

‘Katılımcı belediyeciliğin en önemli adımlarından biri’

Bu buluşmaların katılımcı belediyeciliğin en önemli adımlarından biri olduğunu belirten Ataşehir Belediye Başkanı Onursal Adıgüzel, “Ataşehir’i hep birlikte daha yaşanabilir bir şehir haline getirmek için var gücümüzle çalışıyoruz. Bu kapsamda randevusuz halk buluşmaları da hiç şüphesiz en önemli adımlardan biri. Bu buluşmalarda komşularımızla el birliğiyle, daha güzel bir şehir inşa etmek adına fikirleri dinleyecek ve çözüm yollarını birlikte arayacağız” dedi.

Kurulacak olan Yapı Kontrol, İmar ve Denetim masalarında, Yapı Kontrol Müdürlüğü, Plan ve Proje Müdürlüğü, Emlak ve İstimlak Müdürlüğü, Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü ile İmar ve Şehircilik Müdürlüğü temsilcileri, vatandaşların yapılaşma, imar planları, ruhsat ve denetim konularındaki taleplerini dinleyecek ve sorunlarına çözüm önerileri sunacak.

Temizlik İşleri Masasında; halkın çevre temizliği, atık yönetimi, temizlik hizmetleriyle ilgili geri bildirimleri alınacak. Vatandaşların bu alandaki talepleri doğrultusunda yapılacak iyileştirmeler üzerinde görüş alışverişi yapılacak. Fen İşleri Masasında; altyapı, yol yapımı, onarımlar gibi konularda halkın talepleri dinlenecek. Yapılan ve yapılacak olan çalışmalar hakkında bilgi verilecek. Veteriner İşleri Masası’nda; sokakta yaşayan can dostlarla ilgili talepler ele alınacak. Park ve Bahçeler Masasında; vatandaşların parklar, yeşil alanlar, ağaçlandırma ve çevre düzenlemeleri ile ilgili talepleri dinlenecek. Ayrıca bu alandaki ihtiyaçlar üzerine çözüm önerileri sunulacak. Zabıta Masasında; halkın güvenliği ve huzurunu sağlamak adına yapılan denetimler ve uygulamalar ele alınacak. Kentsel Dönüşüm Masasında; Ataşehir’deki dönüşüm projeleri ve bu süreçte karşılaşılan zorluklar ile vatandaşların talepleri üzerine görüş alışverişi yapılacak. Afet İşleri Masasında; doğal afetlere karşı alınan önlemler ve halkın bu konudaki talepleri dinlenecek.

Sosyal İşler Masası ise Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü, Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü, Kadın ve Aile Hizmetleri Müdürlüğü, Sağlık İşleri Müdürlüğü ve Spor İşleri Müdürlüğü tarafından kurulacak. Bu masa aracılığıyla, sosyal yardımlar, kültürel ve sosyal etkinlikler, kadın ve aile hizmetleri ile sağlık ve spor alanlarındaki talepler ele alınacak. Destek Masası, diğer müdürlüklerin temsilcileri tarafından kurulacak ve çeşitli konularda hizmet almak isteyen vatandaşların ihtiyaçlarına yönelik talepler dinlenecek. Bu masalar sayesinde, vatandaşlar talepleri doğrudan ilgili birimlerle paylaşabilecek ve çözüm önerileri üzerinde ortak fikirler sunabilecek. Ataşehir Belediyesi, katılımcı belediyecilik anlayışıyla, daha yaşanabilir bir şehir için herkesi bu anlamlı buluşmaya davet ediyor. – İSTANBUL

Related Posts

Kayyumdan ‘gezi’ ihalesi… Batman’dan Edirne’ye, 2 milyonluk yolculuk!

Kayyum Ekrem Canalp yönetimindeki Batman Belediyesi, “Batman’dan Edirne’ye, Edirne’den Batman’a” sloganıyla düzenlenen gezi organizasyonu için 2 milyon 250 bin TL’lik ihale yaptı. Sadece iki firmanın katıldığı pazarlık usulü ihalenin süresi 10 gün olarak belirlendi.

Popüler restoranın suşisinden parazit çıktı! 7 farklı hastalık riskiyle karşı karşıya bırakıyor!

İtalya’da bir restoranda çekilen görüntüler büyük infiale yol açtı. Suşi tabağında hareket eden kurtçuklar tespit edildi. Uzmanlara göre, bu ürünü tüketenler tam 7 farklı hastalık riskiyle karşı karşıya kalabilir.

Profesör açıkladı: İşte kenelerin en çok tercih ettiği kan grubu

Karadeniz Teknik Üniversitesi Tıp Fakültesi Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji Uzmanı Prof. Dr. Gürdal Yılmaz, Kırım Kongo Kanamalı Ateşi (KKKA) ile ilgili merak edilen soruları yanıtladı.

Almanya İsrail’e silah ihracatını onayladı

İsrail’in İran’a düzenlediği saldırılarla başlayan çatışma karşılıklı füze atışları ile sürerken Almanya, İsrail’in saldırılarına ilişkin ‘işin pis kısmını hallediyor’ diyerek tarafını belli ederek dikkat çekmişti. Son yıllarda İsrail’e silah …

Yeni ismi bugün açıklandı: Eskişehir’den Atatürk’ün adı sessiz sedasız kaldırıldı

Yıkılan Eskişehir Atatürk Stadyumu’nun yerine yapılan Yeni Eskişehir Stadyumu’nun adı belli oldu. Eskişehirlilerin yoğun isteğine rağmen yeni stadyumdan Atatürk’ün adı kaldırılırken, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın kararıyla Prof. Dr. Fethi Heper’in ismi verildi.

ABD, Türkiye’den aldığı kremayı geri çağırdı, salgına yol açmış!

Gıda ve İlaç Dairesi’ne (FDA) göre, bazı kişilerde salmonella enfeksiyonu görüldüğünün bildirilmesinin ardından Türkiye’den ithal fıstık kreması market raflarından toplatılıyor. TÜRK MARKASI SALMONELLA SALGININA YOL AÇTI USA Today’in haberine göre …